lauantai 21. maaliskuuta 2015

Ohi on

Heippa taas ♥

Oon ollut viimeaikoina hirmu kiireinen lähinnä kirjotusten takia, mutta ne on ohi nyt! Keskiviikkona jätin viimeiset (lyhyen matikan) paperit ylioppilaslautakunnan tuomittavaks, ja voin kertoa että hyvältä tuntuu. 

Kuukauden itensiivinen lukeminen on nyt ohi, ja vaikka pian täytyykin kaivaa esiin pääsykoekirjat, oon onnellinen. Pidän hetken hengähdystauon ja oonkin nähnyt nyt kavereita viikon sisään enemmän kun viimesen kahden kuukauden sisällä. Lisäks päätin hemmotella itteeni vähän ostamalla MACilta huulipunan, sävy on Sin, jos jotain kiinnostaa. Tosi magee tumman punanen, aika paljon taittaa ruskeeseen tosin.




Siis oon aivan koukussa tohon juomaan, käy lompakon päälle juoda tota useempi pullo joka päivä...


 Oon pahoillani kuvien laadusta, en oo vaan saanu kaivettua kameraa esiin, joten kaikki on otettu kännykällä. Tosi uskomattoman ihanaa kevättä kaikille joka tapauksessa, toivotaan että takatalvi ei kestä viikkoo pidempää... Oon jo niin ehtiny tottua näihin keleihin.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti