keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Kids In the Dark

Lunta tulee taas.

Kävin maanantaina Lassin kanssa sen mökillä Kurussa, oon ihan rakastunut siihen paikkaan! Se on niin korvessa, ettei oo mitään melu- tai valosaastetta havaittavissa ollenkaan. Ei oo ehkä mitään ihanampaa kun juoda kaakaoo villasukat jalassa toisen viekussa ja ihan vaan olla, ilman mitään kännyköitä sun muita (ei tää normaalisti multa onnistuiskaan, siellä vaan ei oo sähköö). Jäätiin sinne yöks ja eilen illalla tultiin Kotipizzan kautta kotiin.

Tähän väliin naamakuva, tossa on se mun uus huulipuna!


Viikko on ollut ihanan kiireetön ja chilli muutenkin. Oon nähnyt kavereita, oon kattonu Netflixiä ja ihan vaan ottanut rennosti, ja pakko sanoo, et oon mä tän tällä kertaa ansainnutkin. YO-kokeiden alustavat pisteet on tullut kaikista muista paitsi enkusta, tällä hetkellä rivi näyttää olevan AMML. A tuli matikasta, ja kyllähän se harmittaa. Matikka (tai ruotsi) ei nyt oo yhtään se mun juttu, joten ei voi mitään. Äikkä lähti vahvana M:nä, toivon että YTL ois ihana ja nostais pisteet E:hen. Viime syksyn terveystieto on myös M (englanti C, mutta kävin sen nyt toivottavasti korottamassa). Psyka lähti vahvahkona Laudaturina, mistä oon kyllä ylpee.

Lomailu on kyllä kieltämättä tuntunut tosi ihanalta. Jatkaisin tätä kyllä tosi mielelläni ihan syksyyn saakka, mutta kai sitä on tartuttava pääsykoekirjaan jo huomenna. Tilastomatikan perusteet ja muutama artikkeli ois opiskeltavana, noin kuukauden päästä kutsuu Jyväskylä ja psykologian pääsykokeet!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti