lauantai 10. marraskuuta 2012

Still Alive

MINÄ OLEN
MINÄ ELÄN
MINÄ HENGITÄN

First things first. Anteeks etten oo päivittänyt blogia kuukausiin, teidän harmiksi en oo kuitenkaan bloggailua lopettamassa. Loma johtuu vaan siitä että koneeni on ollut ties kuinka kauan rikki, mutta maanantaina se luvattiin tuoda tietsikka-lääkäristä ♥!

Jaa että kuulumisia. Huhhuh. Nää kuukaudet on ollut varmasti mun tähän astisen elämän sekavimpia ja vauhdikkaimpia. Alotin lukion, and gotta say that highschool is so much better in tv....
Oon myös nyt seurustellut kaks kuukauta ja kymmenen päivää, yaay c;♥

Sori vielä siitäkin että tää on ihan kuvaton postas mutkumutku. Onko mitää postaustoiveita? Videopostausta maybe? Aihetta? Anything?

xoxo

PS. CHEEK ON IHANAN SYMPPIS kaikki lukijat lähti viimestään n-y-t.

2 kommenttia:

  1. ronnyy liebster sitäjatätä... käy kattomassa http://way--out.blogspot.fi/2012/11/liebster-blog.html jookos :)

    VastaaPoista