maanantai 26. maaliskuuta 2012

#43 Fuck This Shit, I'm Gonna Be Pokemon Trainer!

Oon venyttäny tätä postausta jo jonkin aikaa, vaikka kyllähän mä tiesin että tää on tehtävä.
Eli ultimatesupermegajeelol

POKEMONPOSTAUS


Saatte nyt ihailla/kauhistella mun sisäistä (ja ulkoistakin) friikkeyttä. Onhan meissä kaikissa edes vähän animee, right? (8


I have been postponed this for some time already, but I knew that I need to do this. 
So it's ultimatesupermegayaylol


POKEMONPOST


You can admire/horrified my inside (and outsourcing) freak. I mean, we all have even little bit anime inside of us, right? (8 




En löytäny läheskää kaikkee pokemon-kamaa mitä mulla on 8( tossa nyt kuitenki jotai c:

I couldn't find even nearly all that pokemon-stuff I own 8( anyhow, there is something c:

Pienenä olin ihan pokemonfani. Tarhassa tapeltiin aina Digimonin ja Pokemonin välillä, ja ei oo vaikee arvata kumpaa kannatin XD kerran tästä synty kunnon tappelu, ja taisin mojauttaa yhtä poikaa asenteella naamaan..

When I was little, I was completely pokemonfan. In kindergarten we used to fight between Digimon and Pokemon, and it isn't hard to guess witch one I supported XD Once this argument changed into a fight, and I think I punched this one boy in the face with attitude...

Oonko ainoo joka fanittaa pokemoneja, vai löytyykö lukijoista sielunkumppaneita?

Am I the only one who is fan of pokemons, or is there soul mates in my readers? 

3 kommenttia: