keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

#40 Sä olet mulle unelmaa mutta maailma on totta

Jätä kameras hetkeks yksin, tuloksena Kassun miljoonat teinipeilit.




Mikään päivä ei oo hyvä päivä ilman teinikenkäkuvia.


Oon ihan liian kuollu kun ihmiset näkee nää kuvat♥ No ei, oli niitä kamaliakin. Tänää oli tosi kiva päivä, avattiin Millan kaa kesä ja ostettiin litra jäätelöö ja syötiin se ässän edessä c: Ja aurinko paistaa, oon niin onnellinen että siellä on kevät! Oon ihan hyperi ja sekasin, eli aika normaalia sinänsä.

Isoskoulutuskin meni iha hyvin, toki että nyt olo on aika confused. 'For Goodness' Sake, Where Is My Self Control' .... Ärsyttää.

liikennevaloissa laulettiin vähän pellemiljoonaa

2 kommenttia:

  1. tosi vamma blogger ei näyttäny sun blogii, piti liittyy uusiks D:

    ei mulla vissii muuta c:

    VastaaPoista
  2. jei, kiitos liittymisestä miljoonasti c: ♥

    VastaaPoista