torstai 13. kesäkuuta 2013

Last Call For Alcohol ja Volbeattii

Heipsuli taasen♥

Tässä on tullu aikamoinen blogistelutauko taas, mutku oon nii harvoin koneella elkää syökö ._.
Toi mun vaavi ipadi ajaa saman asian, lukuunottamatta ah niin ihanaa blogger-appia joka on siis ihan täys susi  tai sitten en vaan osaa käyttää sitä.

MUTJOO viime sunnuntaina mun keikkaniksat sai sitten helpotusta, kun lähettiin Elisen kaa Tampereelle kesän ekoille festareille Sauna Open Airiin♥! Eturivissä seisoskeltiin plusmiinus kaheksan tuntia, ja tuli nähtyä Stam1na, Hardcore Superstar, Sabaton ja Volbeat. Ainaskin.

Kuvasarja varastettu iki-ihkun Anniinan facebookista, kiitos ja anteeks♥


Mulla ei oikeen ollu mitään ennakkokäsitystä noista bändeistä (lukuunottamatta tietysti Volbeattia jonka takia liput hommattiin ja keikkaa odotettiin ihan sykkyrässä monta kuukautta).
Stam1nan jätkät oli tosi symppiksiä ja hauskoja lavalla rantatamineissaan, vaikkei se musiikki sit iskenykkään. Pyysin niiden shown jälkeen niiltä plekua, settilistaa, jotain, kitaristi heitti mulle sit pari renniee. Asiallisin keikalta mukaan tarttunu tavara ikinä!!

Seuraavaks tais olla Hardcore Superstar, joka oli sitten ihan loistava! Harmitti etten ollu ennen kuunnellu paria biisii lukuunottamatta. Noh, jossain vaiheessa sitten laulaja pyysi paria neitokaista lavalle, ja samaan aikaan sanoin Eliselle jotain turhaa. Sit yhtäkkiä mua tökitään ja huudetaan että ''KATO NYT'' ja järkkäri nostaa mut aidan yli ennenkun ehin reagoida mitenkään.
Sit yhtäkkiä seisoin lavalla Jocken kainalossa jekkushottikädessä ja mun ilme oli varmaan oikeen näkemisen arvonen...

Ei osaa reagoida järkevästi= pikkupissislonkkublondi- kikatukset kehiin♥

Kyllä mä tiiän että mun ois pitäny sekoilla ja moshata ja karjua siellä lavalla, mutta ei. Mä jäädän ja katon niitä satoja ihmisiä yleisössä ja hihitän. No joo, sit kun heräsin siihen todellisuuteen että oon lavalla luultavasti ekaa ja vikaa kertaa ikinä, niin kyllä mä sit sain siitä ilon irti. Muisti kyllä vähän pätkii, ja se johtuu ihan jostain muusta kun siitä jekkushotista.

Sabaton meni ihan fiiliksissä kiljuessa ja karjuessa ja nauraessa, joten luonnollisesti olin jo aika väsyny kun Volbeatin intro pärähti soimaan. Ei se tietty menoo ihan liikaa hidastanu, tuli silti hypittyä ja pompittua ja kiljuttua laulunsanoja siihen pisteeseen asti, että seuraavana päivänä kurkku oli ihan helvetillisen kipee. 
Ja sainhan mä kapulankin♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti