tiistai 12. maaliskuuta 2013

Nahkatakkirakkautta ja työnhakua

Tänään oon saanu suhteellisen paskasta olosta huolimatta aikaseks kesätyöhakemuksen ja vähän siivoillu.

Eilen kun tulin mun huoneeseen, joka ikinen kaappi ja lipasto oli tyhjennetty lattialle ja äiti huutaa oven eessä että miks mulla on tyhjiä muovipulloja mun lokeroissa. Menin vähän sanattomaks. Ihan järjetön show siitä että mulla on kerääntyny tyhjiä pulloja, mutta mä en saa koittaa perustella että miks mulla on pian 17- vuotiaana oikeus suuttua siitä, että mun tavarat on pengottu ja huone ku pommin jäljiltä.

MITÄ HELVETTIÄ NYT TAAS.

No siitäki sit selvittiin, kai.
Jotta ei nyt menis ihan angstaamiseks ja avautumiseks niin isken tähän pari söpöilykuvaa. Tai siis yritin saada niistä söpöjä.......

Tää nyt on oikeesti aika awkward

Mun hiukset on hyvin, onko millään muulla väliä? Ei, nettiin siis vaan.

 
Maailman vahvin mies.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti