tiistai 1. toukokuuta 2012

#48 Klara Vappen~

HYVÄÄ VAPPUA♥


Hei, pakkohan mun on vähän leikkiä massaa ja tehdä tästä postaus! Pyydän jo heti etukäteen anteeks ettei kuvia löydy, koska lupasin olla pistämättä niitä nettiin sattuneista syistä. Sori!


Maanantainen koulupäivä meni lähinnä kirotessa sitä, että miten vitussa meillä voi olla koulua vappuaattona. Laskin lähinnä vaan tunteja ja minuutteja kotiinlähtöön, ja kyllä senkin aika sieltä lopulta tuli. Vaikkakin tuskallisen hitaasti.


Viiden aikaan lähin köröttelemään Tampereelle, ja menin puolijuoksua Koskenrantaan. Löysin mun rakkaat kännikalat, vaikka ranta oli jo siinä vaiheessa täynnä porukkaa♥


Illan mittaan näky muitakin tuttuja, ja fiilis tarttu aika tehokkaasti. 


 ''TAHDOOON RAKASTELLA SINUAAAA''


-Muistaksää vielä kun lupasit et tuut moikkaan mua selvinpäin..?
-Joo, muistan myös kuinka mä valehtelin sulle c;♥ RAIRAI


''mifä e ole kännisrföä''


-mää en nyt tiedä ettätuota kuka meitä moikkaamaan tulee, kai sami ja janne. Mä en ees tiedä kuka on janne''




Anteeksi turhimmasta teinipostauksesta ikinä, mutta tää oli must!



Mites teidän vappu suju? :)

2 kommenttia:

  1. vappuaatto on ihan normaali koulu/ työpäivä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missasin pointin, olikohan tää nyt vittuilua vaiko jotain ihan muuta?

      Kiitos kommentista kai XD

      Poista